Продавець Трендові та Сезонні товари з Китаю Оптом в Наявності в Україні розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
342 відгуків
Більше товарів у телеграм https://t.me/+OLH4HFxUup1kMDQy
+380 (68) 665-31-44
Менеджер - Діана
+380 (66) 665-31-44

Де Купити товар з Китаю в місті Харків

Оптовий продаж товарів в Харкові

На сьогоднішній день китайські товари не перестають нас дивувати, адже в асортименті цих східних виробників можна знайти самі немислимі речі від корисних в побуті до розважаючих, і викликають захоплення. Ну а якщо вам потрібні якісні товари з Китаю оптом у Харкові та інших містах, значить ви плануєте свій бізнес або просування якогось цікавить вас продукту. Ми як оптові постачальники товарів з Китаю пропонуємо вигідні умови, ціни і терміни, і даємо корисні поради, як просунути свої продажі купуючи наші китайські товари оптом.

Щоб протидіяти вимирання магазинів у центральних районах міст, багатьох роздрібних торговців закликають активніше присутнім в Інтернеті. Про вмирання крамниць, особливо маленьких, йде багато розмов, і не тільки з часів пандемії. Однак коронний криза ускладнила становище багатьох рітейлерів: він дав зрозуміти, що чисто стаціонарна і фактично антикризова модель продажів може швидко стати небезпечною для бізнесу. Питання онлайн або офлайн тут не виникає, це швидше питання умілого з'єднання обох світів - і, таким чином, збільшення продажів. Доклавши максимум зусиль і озброївшись контактами перевіреного постачальника, можна з упевненістю продовжувати вести свій бізнес.

Важливим моментом для продавців після замовлення продукції і коли приходить доставки товарів з Китаю – це переконатися, що їх можна знайти в Інтернеті. Багато споживачі спочатку шукають в Інтернеті магазини або послуги в їхньому районі. Те, що раніше було друкованим бізнес-каталогом, тепер стало онлайн-порталом. Той, кого там немає, не потрапить в поле зору потенційних клієнтів. Тому введення контактних і адресних даних, а також часу роботи в найбільш важливих бізнес-каталогах онлайн – це основний фактор для наочності. Важливо, щоб інформація на всіх порталах була повною, послідовною і актуальною.

Оптовий магазин у Харкові

Будь-який, у кого вже є веб-сайт, може спробувати тактику бестселера. Для цього визначається від десяти до п'ятнадцяти самих продаваних товарів у магазині та їх починають продавати через Інтернет з цим скороченим асортиментом. Ідея, що лежить в основі: товари, які добре продаються в магазинах, ймовірно, також будуть лідерами продажів в Інтернеті. Це дозволяє знизити витрати і спростити пропозицію для клієнта. З допомогою спеціальних рішень для електронної комерції продукти можуть бути легко інтегровані в існуючий веб-сайт. Це працює з різними системами управління контентом, будь, хто вже знаходиться в Facebook або Instagram зі своїм магазином, також може продемонструвати там свої бестселери.

Вітрини інтернет-магазинів стимулюють на місцеві покупки

Присутність в Інтернеті - це набагато більше, ніж просто віртуальний канал продажів. Багато споживачів використовують інтернет як джерело інформації і натхнення для того, щоб надалі робити покупки в звичайних закладах. Наприклад, ви можете повідомити онлайн, що товар є в наявності в магазині. Це особливо корисно для предметів, які зараз приміряються або тестуються, або ваші сезонні товари оптом у Харкові, які можна продати набагато швидше. Інтегровані поради щодо можливого використання або особливостей деяких пропозицій підкреслюють компетентність продавця.

Комплексні кампанії збільшують продажі

Розумне взаємодія між звичною торгівлею та інтернетом збільшує продажі по обох каналах. Це може бути класична продаж ваучерів в магазині для замовлень в інтернеті, ну а флаєри, які виставлені в магазині і містять код знижки для наступного замовлення, також заохочують онлайн-покупки. Якщо у вас є цільова група з інтересом до соціальних мереж і відповідним продуктів, ви можете почати кампанію по знижкам для клієнтів, які згадують бізнес в соціальній публікації або розповіді і таким чином просувають його як «місцевий лідер думок». І навпаки, клієнти, які вже здійснили покупку онлайн, можуть бути проінформовані про рекламні акції на сайті через інформаційний бюлетень.

Єдиний зовнішній вигляд для цілісної загальної картини

Будь то місцевий магазин або платформа соціальних мереж - продавцям слід переконатися, що всі канали продажів утворюють єдине ціле. Це стосується і дизайнерської концепції, адже як замовити оптом з Китаю ви вже знаєте, але потрібно ще якісно свій товар продемонструвати. Наприклад, якщо магазин оформлений в певній колірній гамі, це також має бути відображено в дизайні інтернет-магазину. Написання назв продуктів також повинна бути скрізь однаковою, інакше це швидко буде виглядати непрофесійно. Ті, хто бере це до уваги, створюють цілісну загальну картину і підвищують впізнаваність свого бренду.

Висновок: почніть зараз, залишайтеся у формі надалі

Бути видимим в Інтернеті - це те, що будь-який торговець китайськими товарами може зробити без особливих знань. Як тільки буде зроблений перший крок, онлайн-присутність можна поступово розширювати і пов'язувати з місцевим магазином. Якщо ви не почнете зараз, в майбутньому буде складно залучити нових клієнтів і збільшити свої продажі. А онлайн магазин оптових продажів товарів з Китаю – це ваша надійна опора і фундамент, у створенні успішного бізнесу.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner