Продавець Трендові та Сезонні товари з Китаю Оптом в Наявності в Україні розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
337 відгуків
Більше товарів у телеграм https://t.me/+OLH4HFxUup1kMDQy
+380 (68) 665-31-44
Менеджер - Діана
+380 (66) 665-31-44

Доставка товарів з Китаю: на що робити ставку роздрібному продавцю?

Доставка товарів з Китаю: на що робити ставку роздрібному продавцю?

Широкий асортимент товарів з Китаю сьогодні дозволяє зробити наше повсякденне життя більш комфортним, а житла — максимально функціональними і оснащеними. Нові розробки в сфері побутових пристроїв і всіляких аксесуарів дозволяють спростити складні трудомісткі завдання — від приготування їжі і догляду за тілом до оптимізації побутових і комерційних процесів. На ринку є сотні тисяч товарів для дому з вузьким або розширеним функціоналом, від силіконових пробок і мультиварок до смарт-кухлів і трендових аксесуарів. Але що з цього розмаїття вибрати українському підприємцеві якщо він хоче купити товари з Китаю оптом? Давайте розбиратися.

Насамперед варто відзначити, що при виборі торговці часто керуються виключно трендами, що в кінцевому рахунку може дати негативний результат. Також можна зробити ставку на досить дорогі девайси, пропонуючи їх не платоспроможною цільової аудиторії. Але багатьох помилок можна уникнути, якщо знати про ризики наперед і планувати закупівлі, виходячи з цієї інформації.

Оптовий продаж товарів з Китаю: 7 помилок імпортерів

 
  1. Фокус виключно на товарах масового попиту з низьким цінником

 

Є межа націнки для низькоцінового товару, і про це не варто забувати. Наприклад, силіконові кришки для посуду або пляшок навіть при високій щодо собівартості націнки повинні коштувати як розхідники. При цьому будь-які поліпшення продукту суттєво не збільшать його цінність, будь то ефектна упаковка, оригінальний дизайн або додаткова функція. По-друге, на стадії планування обов'язково потрібно розрахувати собівартість з урахуванням транспортних витрат. Третій аспект — висока конкуренція в мас-секторі: якщо ви не запропонуєте ціну менше, ніж у численних конкурентів, товар може «застрягти» на складі назавжди.

 
  1. Ставка на новинки і останні модні тренди

 

Ця ставка зіграє тільки в тому випадку, якщо швидко, в числі перших, вскочити на гребені модної хвилі. Приміром, на спинерах деякі комерсанти свого часу зробили хороші гроші, але не всі згодом втрималися на плаву. Вся справа в тому, що обираючи популярний товар, варто закладати в перспективу тенденцію невідворотного спаду з плином часу. Таким чином, складаючи бізнес-план, постарайтеся включити в асортимент як топові новинки, так і продукти з помірним, але менш мінливим попитом.

 
  1. Вибір постачальника з найвигіднішим ціновою пропозицією

 

До найбільш поширених помилок новачків, які роблять перші кроки в бізнесі шляхом перепродажу товарів з Alibaba, можна сміливо віднести бажання купити за найнижчою ціною. Відразу скажемо, не сама хороша ідея. Завжди пам'ятайте, що якщо серед постачальників однакових товарів хтось з конкурентів веде демпінгову цінову політику, найімовірніше це не більше ніж маркетинговий хід. Найчастіше така поведінка свідчить про сумнівної надійності продавця. Пам'ятайте, що клюнув на гачок дешевизни, після переказу грошей такого роду продавці починають піднімати ціну, мотивуючи якими-небудь змінами. У такій ситуації гроші вам навряд чи повернуть, і доведеться доплачувати зазначену додаткову суму. У підсумку, економії ніякої, а час і нерви ви витратите даремно. Також пам'ятайте, що інформаційна майданчик Alibaba гарантій не дає.

 
  1. Підвищену довіру новачків до постачальникам зі статусом Gold supplier

 

Покупці-новачки досить часто попадаються на цю вудку. По суті ж це просто платна послуга e-commerce майданчики — для кожного мережного торговцю, оплатив членство, сервіс Alibaba присвоює статус Gold. Природно, не варто сприймати «золотого постачальника» як гарантію своєчасного постачання, дотримання домовленостей щодо ціни та інших умов угоди.

 
  1. Шукати потрібний продукт в Китаї, не акцентуючи увагу на регіоні

 

Трейдери, які постачають трендовий товар з Китаю оптом протягом багатьох років, акцентують увагу новачків на спеціалізації кожного галузевого кластеру і певному географічному розташуванні кожного. Скажімо, кожен з промислових кластерів на південно-сході Китаю має специфіку по групі товарів, і кожна провінція має вузький сектор. На оптових майданчиках провінцій Чжецзян (Чжуцзі, Іу, Нінбо), Фуцзянь (Цюаньчжоу, Фучжоу) і Цзянсу (Уси, Куньшань) ви знайдете абсолютно різні продуктові пропозиції, і, природно, мінімальна ціна буде в регіоні виробництва.

 
  1. Невиправдано висока довіра до послуги Ali Trade Assurance

 

Імпортуючи товар з Китаю, імпортери-новачки часто занадто покладаються на страхування Ali Trade. Іноді покупці думають, що ця програма пов'язана з комплексом електронних платежів (WebMoney, PayPal) і супутніми гарантіями. Насправді у випадку, якщо покупець не задоволений якістю поставки, повернути гроші навіть з допомогою страховки буде дуже складно. На азійських майданчику Alibaba торгова гарантія далеко не завжди захищає інтереси покупців, тому не проводите аналогій з гарантіями PayPal.

 
  1. Впевненість, що потрібно співпрацювати тільки з фабрикою

 

Багато постачальники позиціонують себе на Alibaba як виробники. Насправді ж, далеко не всі вони ними є. Також досвідчені імпортери рекомендують не зациклюватися на фабриці, адже головною умовою має бути оптимальне співвідношення ціни, якості та послуг. Часто торговельні представники пропонують товар за цінами виробника, але приділяють більше уваги супроводу торгової угоди.

Це лише деякі помилки, які зустрічаються при оптових закупівлях азіатських товарів з Китаю напряму. Якщо ви хочете мінімізувати ризики, звертайтеся в компанію Leaderopt.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner